Reklamation & FAQ

Reklamationsinformation för verkstadskunder:
Reklamation ska tillhanda oss inom 30 dagar efter demonteringsdatumet!

OBS! Arbetsersättning

Vid anspråk av arbetsersättning ska en kopia på kvitto/faktura/offert bifogas vid både byte 1 och vid byte 2.

Vid byte 2 vill vi ha underlag på det arbetsanspråk ni har vid ett andra byte. Om detta ej bifogas tillsammans med reklamerad vara kommer arbetsersättningen EJ bearbetas.

Vid fel på elektriska komponenter ska även en felsökningsrapport bifogas!

LÄS SIDA FÖR REKLAMATIONSVILLKOR & INFORMATION INNAN INSKICK AV REKLAMATION

En reklamation är en produkt som är belastad med fabrikationsfel, materialfel eller konstruktionsfel. Reklamation omfattas EJ av slitage, yttre påverkan, fel utförd montering, brukande som artikel inte är avsedd för.

En artikel eller produkt som ej passar bilen, tex: för lång, för kort, felpackad, är EJ ett reklamationsärende.

Reklamationsformulär

Reklamation

Address
E-post(Obligatoriskt)
DD snedstreck MM snedstreck ÅÅÅÅ
DD snedstreck MM snedstreck ÅÅÅÅ
Produktens varubenämning (Tex Hjullager eller Oljefilter)
Produktens artikelnummer som du köpte vid montering (utan artikelnummer på del kommer reklamation ej hanteras)
Antal utav artikel
DD snedstreck MM snedstreck ÅÅÅÅ
DD snedstreck MM snedstreck ÅÅÅÅ
Önskas vara i retur vid avslag
Anspråk arbetsersättning
Skriv utförligt vad som är fel på varan ni ska reklamera
T.ex Felsökningsrapporter, kvitto/faktura/offert eller foton på felande vara
Dra filer hit eller
Max filstorlek: 10 MB, Max antal filer: 15.
    Bekräftelse(Obligatoriskt)